IFS - noget særligt

IFS Noget Særligt er en afdeling, der henvender sig til alle, som har lyst til at dyrke idræt, men især til personer med sociale og/ eller psykiske udfordringer.
IFS Noget Særligt tilbyder idrætsaktiviteter og socialt samvær.

Trænger du til at komme ud og bevæge dig, grine og have det sjovt med andre, så skal du helt sikkert deltage.
Tag dine kammerater, pårørende, kollegaer, mentor, bostøtte eller nogle helt andre under armen og mød op.

De første 3 gange er gratis. Herefter koster et medlemskab 200 kr. hvert halve år.

IFS Noget Særligt er noget for dig, hvis:

• Du ønsker at møde nye mennesker og udbygge dit sociale netværk
  • Du kan lide at bevæge dig
  • Du ønsker at udvikle dig
  • Du vil have et afbræk i hverdagens gøremål
  • Du vil være med til at skabe den bedste idrætsforening med de bedste aktiviteter
  • Du vil have det sjovt

I løbet af året tilbyder vi bl.a. følgende aktiviteter

• Badminton
  • Floorball
  • Gåtur
  • Cirkeltræning
  • Krolf
  • Forskellige boldspil
  • Sjove aktiviteter

Har du andre forslag til aktiviteter, så er vi altid meget interesserede i at høre om det. Vi beslutter i fællesskab, hvilke aktiviteter der tilbydes.

Følg os på Facebook

Kontakt os hvis du har spørgsmål

Vi modtager også gerne ros eller ris, som kan være med til at gøre BGF IFS bedre.
Vi vil gøre vores bedste for at vende tilbage til dig så hurtigt som muligt.