bgf top bgf

teenextreme boksebold2021

Så starter Teen Xtreme op med et nyt hold d. 23. april 2021 - kom og vær med!

Er du en dreng mellem 11 - 15 år, og har lyst til at blive udfordret fysiske med boksning / styrketræning samt andre fysiske udfordringer samt et godt kammeratskab. - holdet består af max 12 drenge og vi træner om fredagen i foreningshuset.

Har du lyst til at høre mere kontakt da venligst Winnie Kikkenborg på telefon 2991 4013.

Der vil være indledende samtaler inden opstart, så drengene / forældre er afklaret i forhold til træningen.

Se videoen om Teen Xtreme

teen extrem qr

- scan QR-koden eller klik her...

s2smodern

BGF har tildelt ILDSJÆL-prisen til en "hel familie".

broerup gf haeder 2020

Jennifer og Michael Schack Simonsen er udpeget som ildsjæle i Brørup GF for deres store indsats for fodbolden, hvor de i øjeblikket træner syv hold. Blandt spillerne er børnene Jamie (3 år), Mikkel (10 år) og Mynthe (6 år). Familien er her omgivet af formanden for Brørup GF, Michael Mikkelsen (t.v.), og fodboldformand Ebbe Jensen. (Foto: LLN Press) / (foto bragt med tilladelse).

Læs mere HER.

flagstangsvask1

flagstangsvask2

Optimismen er i top og vi forventer foråret er lige om hjørnet...
Den høje flagstang på Brørup Stadion blev midt i februar rengjort med hjælp fra VM Flag i Brørup.
Tak for hjælpen.

s2smodern

bgf gym pigeVi har fundet friske og dygtige instruktører, som er klar til endnu en sæson med masser af gymnastik.
Vi glæder os til at se dig og gerne med en ven i hånden.

Se holdene og tilmeld dig her...

teenextreme boksebold

Er du en dreng mellem 11 og 15 år - har BGF nu et nyt tilbud til dig. Teen Xtreme er klar til at udfordre dig med et væld af muligheder.

Har du ikke fundet dit ståsted i sportens verden? Leder du efter en aktivitet hvor kammeratskab og sammenhold er helt grundlæggende for træningen? Ønsker du at prøve forskellige typer sport, herunder boksning? Er du villig til at presse dig selv, både dig som individ, men også dig som en del af et fællesskab.

Træner teamet består af Lonnie Koch og Winnie Kikkenborg, som har mange års erfaring i et aktivt samvær med unge.

Træningen stater op fredag d. 14. august kl. 15.15-16.45 og fortsætter hver fredag i et 4 måneders forløb. Holdet består af max 12 drenge, så skynd dig at sikre dig din plads.

Tilmelding skal ske ved henvendelse til Winnie Kikkenborg på 2991 4013.

Se videoen om Teen Xtreme

teenextremevideo

- scan QR-koden eller klik her...

BGF's årshjul...