bgf top bgf

frivillighed jonas

Frivillighed i fremtiden - det var temaet en aften i Foreningshuset i Brørup med blandt andre Jonas Sørvig fra Svendstrup, som gav en iderig læring på, hvordan man skaber frivillige hænder til aktiviteter i en forening.

Den korteste sætning er, at foreningen skal beskrive aktiviteten/hjælpens omfang og med tidsangivelse.
Det lykkedes for Jonas i sin badmintonklub, hvor der nu efter strukturfornyelsen står folk på venteliste . . . læs mere her

generalforsamling2019

powered by social2s

75 ledere, trænere, hjælpeinstruktører og pårørende fik en fantastisk oplevelse af BGF`s takkefest, som blev afholdt fredag den 9. november.

Der var aktiv udfoldelse ved DGI med Smart training, foredrag ved Nikolaj Refshauge om frivillighed og fællesskab med blandt andet DGI`s Verdenshold, og sluttelig var der underholdning ved tryllekunstner Kim Oechsle fra Aarhus. Alt blev krydset med en spændende buffet fra Markedsrestaurationen, Brørup.

bgf event18 ansigter2

Se billeder og læs tekst her.

powered by social2s

u12drengefrontlilleBanegårdens Køreskole er ny sponsor på U12 drengenes spillertøj.

Se alle spillertøjs-sponsorer her.

powered by social2s

Foreningerne i Brørup afholdte en stor fælles aktivitetsdag lørdag den 2. juni 2018

aktivitetsdag spejder

Med tilslutning fra spejdere, floorball, samarritterne, bowling, tennis, skydning, billard, idræt om dagen, håndbold, gymnastik blev der skabt de bedste forudsætninger for, at ALLE i Brørup på én dag kunne afprøve idrætterne og se, om der var en aktivitet netop for MIG.

Programmet var trimmet, de ansvarlige topmotiveret, vejret perfekt – eller var det vejrets skyld at P-pladserne ved cykelstativerne var næsten tomme?

For skal vi være helt ærlige, så havde initiativtagerne (Brørup Udviklingsråd) forventet blot lidt flere.

Men de og de aktuelle foreninger fik vist, at de står sammen, når aktiviteten og målet er godt beskrevet og tilrettelagt. Så er det kun op til enhver, at gøre brug af tilbuddet.

Se billeder fra den store fælles aktivitetsdag 2. juni 2018.

BGF's årshjul...

aarshjul

Få overblik over BGF's aktiviteter i løbet af året - se mere her...