bgf top bgf

75 ledere, trænere, hjælpeinstruktører og pårørende fik en fantastisk oplevelse af BGF`s takkefest, som blev afholdt fredag den 9. november.

Der var aktiv udfoldelse ved DGI med Smart training, foredrag ved Nikolaj Refshauge om frivillighed og fællesskab med blandt andet DGI`s Verdenshold, og sluttelig var der underholdning ved tryllekunstner Kim Oechsle fra Aarhus. Alt blev krydset med en spændende buffet fra Markedsrestaurationen, Brørup.

bgf event18 ansigter2

Se billeder og læs tekst her.

powered by social2s

u12drengefrontlilleBanegårdens Køreskole er ny sponsor på U12 drengenes spillertøj.

Se alle spillertøjs-sponsorer her.

powered by social2s

Foreningerne i Brørup afholdte en stor fælles aktivitetsdag lørdag den 2. juni 2018

aktivitetsdag spejder

Med tilslutning fra spejdere, floorball, samarritterne, bowling, tennis, skydning, billard, idræt om dagen, håndbold, gymnastik blev der skabt de bedste forudsætninger for, at ALLE i Brørup på én dag kunne afprøve idrætterne og se, om der var en aktivitet netop for MIG.

Programmet var trimmet, de ansvarlige topmotiveret, vejret perfekt – eller var det vejrets skyld at P-pladserne ved cykelstativerne var næsten tomme?

For skal vi være helt ærlige, så havde initiativtagerne (Brørup Udviklingsråd) forventet blot lidt flere.

Men de og de aktuelle foreninger fik vist, at de står sammen, når aktiviteten og målet er godt beskrevet og tilrettelagt. Så er det kun op til enhver, at gøre brug af tilbuddet.

Se billeder fra den store fælles aktivitetsdag 2. juni 2018.

gymopvisning2018

Klik på billederne og se alle billederne fra årets gymnastikopvisning.

Du kan også se billeder fra tidligere års opvisninger under Gymnastik – Billeder

Sidste nyt

BGF's årshjul...

aarshjul